Angelic Intimo

Zdravlje žena je naš prioritet, naša dužnost i naša misija!

& dr Mirjana Anđelić

februar 2020

Mi žene imamo veliku potrebu da sve svoje probleme same rešavamo. I često smo veoma uspešne u tome. Nekako se snađemo. Stvorene da preživimo.

I zato što smo neophodne i sebi, i svojoj deci, i svom mužu, i svojim roditeljima, i svojim kolegama, moramo da budemo zdrave. Redovne zdravstvene kontrole su nezamenljive u očuvanju samopouzdanja u sopstvene mogućnosti.

Međutim, ponekad se desi da minorni simptomi remete naš konfor. Na primer, kada je u pitanju naša intima, pojava i najmanjih simptoma: svraba, peckanja,pojačane sekrecije, uznemirava nas. I kada smo obavile kontrolu, i znamo da smo zdrave, nemir i diskomfor se jave. Ako pričamo sa prijateljicama o tome, shvatimo da se slične tegobe većini žena javljaju povremen kao rezultat raznih faktora: stresa, načina ishrane, hormonskih promena…

Ponekad i ne želim uvek da koristimo klasične farmaceutske preparate. Čini mi se da su preagresivni i da više iritiraju nego što leče sluznicu vagine.

Proučila sam neke prirodne opcije i kontaktirala našu poznatu aromaterapeutkinju, magistru Lejlu Ljubenković, koja već više od 10 godina uspešno pravi preparate koje sadrže eterična ulja, za negu i pomoć kod različitih patoloških stanja. Lejla me je uvela u čarobni svet eteričnih ulja jojobe, lavande, tamanu… I eto tako su nastala prva dva proizvoda iz kolekcije Angelic intimo: Angelic M intimo i Angelic P intimo. Potpuno prirodni preparati koji neguju,vaginu, štite je od infekcije, a kada se pojave patološki mikroorganizmi, bakterije, gljivice, virusi, uništavaju ih, a da pri tome ne deluju negativno na normalnu bakterijsku floru.

Andelic M Intimo

Prirodna prevencija i pomoć kod vaginalnih infekcija, posebno gljivičnih infekcija.

Angelic M intimo patrone se sastoje od unikatne mešavine visokokvalitetnih bioaktivnih etarskih ulja. Receptura je osmišljena na osnovu brojnih naučnih dokaza i dugogodišnjeg iskustva u radu sa osobama koje su patile od neke infekcije vagine ili grlića.

Proizvod možete kupiti u apotekama Melem u Novom Sadu ili naručiti online telefonom  066 531 86 41

Detaljnije

Andelic P Intimo

Prirodna prevencija pomoć kod vaginalnih HPV infekcija.

Angelic P intimo patrone se sastoje od unikatne mešavine visokokvalitetnih bioaktivnih etarskih ulja. Receptura je osmišljena na osnovu brojnih naučnih dokaza i dugogodišnjeg iskustva u radu sa osobama koje su patile od neke infekcije vagine ili grlića.

Detaljnije

Redovnom upotrebom, povećava se lokalni imunitet i smanjuje mogućnost nastanka infekcije. Povremenom upotrebom, jednom do dva puta nedeljno, stiče se osećaj čistoće i svežine.

Pogodne su i za pomoć kod blagih i početnih oblika infekcije gljivicama (Angelic M) ili virusnih infekcija (Angelic P). Za dugotrajne, hronične infekcije potrebna je dugotrajnija upotreba od nekoliko meseci.

Ove prirodne vaginalete mogu da se naruče on line 066 531 86 41 ili da se kupe u apoteci Melem u Novom Sadu.

ORDINACIJA ANĐELIĆ

Ulica Teodora Pavlovića 1, Novi Sad